PREMI DE POESIA I NARRATIVA A L'ESCOLA MARE DE DÉU DE NÚRIA


Els premis de narrativa i poesia juvenils són uns bons indicadors del futur literari que espera a una llengua. A Catalunya se'n fan força, sobretot gràcies a l'empenta del professorat i a les ganes dels escriptors i escriptores novells, que presenten una qualitat que ens fa creure que tenim un futur amb una literatura d'alçada assegurada. No m'estenc més. Tan sols us convido a llegir uns quants textos que els alumnes d'ESO i batxillerat van presentar al Premi de Poesia i Narrativa de la Setmana d'Humanitats de l'Escola Mare de Déu de Núria. (A la foto, alguns dels finalistes del premi i, un pas endavant, els presentadors.)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

hola soc en sergi!
crec que totes les histories són força interesants, sobre tot la de l'oscar, que et fa riure!!!
la de l'anna també està bé, es força interesant.
ahhh!!!
...
i...
...
...
FeLiÇ EsTiU

Anònim ha dit...

he llegit totes les històries i m'han agradat molt algunes, sobretot la d'en ferran vilà i l'annna que m'han semblat molt interesants

Lady Gaga Fan ha dit...

crec que totes les histories estan molt bé i son divertides, algunes, es clar.
Espero que tinguis un molt bon estiu i que t'ho passis molt bé.

Anònim ha dit...

Trobo molt interesant la majoria de les histories. El que m'agradat més ha sigut el del Oscar Barrachina.
Perque es un conte escrit en primera persona i trobo que escriure així es molt difícil.

Guillermo ha dit...

Hola!

Bé cumento una mica tard aquesta secció però la veritat és que no he tingut gaire temps per poder passar-me, si que és veritat que un dia vam cumentar la secció del Martí Olaya, però no em vaig fixar en aquesta secció haha.
El meu relat preferit tinc claríssim quin és, el de l'Ana Casablanca, apart de què és una amiga molt bona i una excel·lent persona, cal dir que té molta facilitat per a l'escriptura, i la seva història quanla va llegir a la sala d'actes em va agredar molt. Té el seu toc de misteri, o més que misteri el que té és aguna cosa que fa que estiguis atent tota l'esotna. Personalment ja la vaig felicitar perquè em va agradar molt. Però no cal oblidar a la resta de participants que també ho van fer molt bé.
Bé felicitats a l'Ana i la resta de participants perquè alguns prometen i tenen futur en aquest tema.
Bon estiu Ricard!

Una abraçada ben forta!

Guillermo